loading...

Problem z instalacją e!COCKPIT-a?  Poniżej przedstawiamy, rekomendowane działania przed instalacją oraz w przypadku gdy instalacja nie przebiegła poprawnie. Materiał przygotował Dział Wsparcia Technicznego WAGO.

  1. Rekomendowane/wymagane działania przed instalacją e!COCKPIT:

    1.1. Tymczasowa dezaktywacja Windows Firewall lub innego oprogramowania firewall’a.
    1.2. Tymczasowa dezaktywacja Windows Antivirus lub innego oprogramowania antywirusowego.
    1.3. Zadbaj o ukończenie potencjalnych / oczekujących instalacji Windows Update.
    1.4. Upewnij się, że na dysku twardym jest wystarczająco dużo miejsca na instalację e!COCKPIT.
    .

  2. Wymagane kroki w przypadku częściowo udanej instalacji e!COCKPIT:

    2.1. Zamknij wszystkie uruchomione instancje e!C.
    2.2. Ściągnij narzędzie Microsoft “streams” z linku poniżej: https://docs.microsoft.com/en-us/sysinternals/downloads/streams.
    2.3. Uruchom wiersz poleceń przejdź do ścieżki “C:\ProgramData\WAGO Software”
    2.4. Zdekompresuj ściągnięty plik ZIP do wymienionego powyżej katalogu.
    2.5. W wierszu poleceń wywołaj polecenie: streams.exe
    2.6. Potwierdź licencję jeśli nigdy wcześniej to narzędzie nie było używane (narzędzie zakończy pracę następnie).
    2.7. W wierszu poleceń wywołaj polecenie: streams.exe -s -d *.* Powinieneś teraz uzyskać kilka linii tekstu wyjściowego.
    2.8. Następnie można zamknąć wiersz poleceń, e!C powinien działać poprawnie.

    Krótkie wyjaśnienie narzędzia:

    Wspomniane narzędzie usuwa wpisy ADS, które prowadzą do konfliktów (ADS oznacza „alternatywny strumień danych” i jest znacznikiem oznaczającym pliki jako „zasób nielokalny” w systemie plików, a zatem ogranicza dostęp). Dzięki temu pliki, których dotyczy problem, są ponownie dostępne bez ograniczeń.
    .

  3. Wymagane kroki w przypadku pełnej re-instalacji e!COCKPIT:

    3.1. Odinstaluj e!C, używając standardowej funkcjonalności w Panelu sterowania.
    3.2. Odinstaluj WAGO CoDeSys V3.5, używając narzędzie MicrosoftFixitTool: https://support.microsoft.com/en-us/mats/program_install_and_uninstall
    3.3. Menu Start -> Uruchom = “regedit.exe”
    Znajdź i usuń wszystkie klucze rejestrów zawierające “WAGO CODESYS V3.5”.
    Usuń skojarzony folder instalacyjny Windows, zazwyczaj:
    “C:\Windows\Installer\{9A30716D-…..}”
    “C:\Program Files (x86)\InstallShield Installation Information\{9A30716D-…..}”
    3.4. Pobierz najnowszy pełny instalator e!COCKPIT i uruchom go za pomocą polecenia „Uruchom jako administrator”

    Uwaga: Do dekompresji plików używaj programów 7-zip lub WinRAR !

Naprawa uszkodzonej instalacji e!COCKPIT

Ściągnij program korzystając z poniższego linku: https://support.microsoft.com/en-us/mats/program_install_and_uninstall


Zapisz program a następnie “Uruchom jako administrator”.

Zaakceptuj „Microsoft License Agreement”.

Wybierz zalecane automatyczne rozwiązywanie problemów.

Wybierz “Uninstalling”.

Wybierz “WAGO CODESYS V3.5” z listy.

Rozpocznij odinstalowywanie.

Brak urządzeń/bibliotek w e!COCKPIT

  1. Wymagane jest posiadane pełnej wersji instancyjnej e!C.
  2. Zamknij wszystkie uruchomione instancje e!C.
  3. W katalogu „C:\ProgramData\WAGO Software\e!COCKPIT\Startup\Import” utwórz katalog „Dtp”
  4. Zdekompresuj archiwum z instalatorem e!COCKPIT
  5. Zawartość katalogu instalatora e!COCKPIT\DTP (pliki o rozszerzeniu *.dtp) przekopiuj do wcześniej utworzonego katalogu
    C:\ProgramData\WAGO Software\e!COCKPIT\Startup\Import\DTP
    UWAGA : Można skopiować również wybrane/brakujące pliki *.dtp
  6. Uruchom e!COCKPIT, który przy uruchomieniu powinien automatycznie zaimportować pliki opisu urządzeń oraz biblioteki systemowe.

Zobacz też:

WAGO IO SYSTEM – Backup e!COCKPIT

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *